Express-owa szukalnia

niedziela, 28 grudnia 2014

Liebster Blog Award - Miła niespodzianka

Dzisiejszy post jeszcze nie rozpoczyna żadnego nowego zestawienia, jest małym przerywnikiem między- świątecznym i między - zestawieniowym. Dużo przed Świętami było zamieszania, wyjazdów, odwiedzin, więc teraz tylko mały, ale bardzo dla mnie miły oddech i od nowego roku kolejne, nowe cykle muzyczne.

Miły dla mnie przerywnik, ponieważ mój blog został nominowany do Liebster Blog Awards. Nominowała mnie Marta Katarzyna K., która również prowadzi bloga: beaytyishiddeneverywhere.blogspot.com i jest mi tym bardziej miło, że mnie podczytuje i podsłuchuje i w ten sposób doceniła, dzięki! :-)

Co to jest Liebster Blog Award:

Nominację Liebster Blog Award otrzymuje się od innego blogera jako wyróżnienie za prowadzenie ciekawego bloga . Koncentruje się ona na blogach mniej popularnych i daje im możliwość rozpowszechnienia i zdobycia większej rzeszy fanów ! Po otrzymaniu nagrody jaką jest właśnie wyróżnienie  należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby , która przyznała nominację, następnie wytypować 11 osób (informując ich o tym ! ) i zadać im 11 swoich pytań ! Nie wolno jednak nominować osoby, od której otrzymało się nominację ! :)


Oto 11 pytań, które zadałam mi Marta i 11 moich odpowiedzi:


1. Z jakim rodzajem muzyki utożsamiasz się najbardziej ?
 
szeroko pojęta muzyka alternatywna, rock alternatywny, pop alternatywny, wliczam w to również indie rock, art pop, art. rock
 
2. Twoich ulubione utwory muzyczne
 
Kate Bush "Army Dreamers",
Tori Amos "Space dog", "Pancakes", "Sweet sangria", "Mr Zebra", "Virginia"
Jeff Buckley "So real"
Kasia Stankiewicz "Dla Frycka", "Żółte słonie"
Justyna Steczkowska "Korytarze",
Republika "Bikini Śmierć",
Hole "Violet"
Electric Light Orchestra "Evil woman"
Led Zeppelin "Whole lotta love"
T-Rex "Children of the revolution"
Pink Floyd "High hopes"
Brodka "K.O."
to tak na szybko co mi przychodzi do głowy.
 
3. Płyta / Artysta muzyczny do którego zawsze wracasz
 
Tori Amos "Scarlet's walk" i w ogóle cała Tori
 
4. Filmy , które możesz polecić 
 
Takie, które w ostatnim czasie i dużo wcześniej zrobiły na mnie wrażenie to:
Przerwana lekcja muzyki
Infiltracja
Amadeusz
Tańcząc w ciemnościach - ciężki film
Moje własne Idaho
Lektor
Droga do szczęścia
Godziny
21 gramów
Co gryzie Gilberta Grape'a
Stowarzyszenie umarłych poetów
Czarny łabędź
Spacer po linie
 
lubię też komedie z dreszczykiem
Ze śmiercią jej do twarzy
lub kultowy już
Sok z żuka
 
5. Najlepsi polscy wokaliści / zespoły to według Ciebie ... 
 
Kasia Stankiewicz, Justyna Steczkowska, Brodka, Kayah, Natalia Kukulska (najbardziej za to, że odcięła się od r'nb i poszukuje trochę trudniejszych dźwięków Sexy flexi, Comix) 
 
6. Jakiej stacji radiowej słuchaj najczęściej?
 
Trójka
 
7. Na koncert jakiego artysty chciałbyś pójść ?
 
Tori Amos lub John Butler Trio - pewnie u nich jest fajna energia na koncercie
 
8. Artysta muzyczny z którym mógłbyś spędzić cały dzień .. 
 
Courtney Love, byłoby ciekawie.
 
9. Na koncercie którego z nieżyjących już muzyków / wokalistów chciałabyś być ?
 
Nirvana - nie będę oryginalna
 
10. Co wpadło Ci w ucho ostatnio ?
 
OONA "I tore my heart"
 
11. Najlepszym filmowym soundtrackiem jest według Ciebie .. 
 
Urodzeni Mordercy, Magnolia i Tańcząc w ciemnościach
 
 
Oto blogi, które nominuję:
 
fotkreacja.blogspot.com
rockmusicoholic.blogspot.com
muzykawmoimzyciu.blogspot.com
szczesliwemacierzynstwo.blogspot.com
zebrazabawki.blogspot.com
genialna-muzyka.blog.pl
umuzykalniony.blogspot.com
 

11 pytań tym razem ode mnie:
 
1. Ulubiony artysta muzyczny
2. Ulubiona piosenka
3. Ulubiony album muzyczny
4. Ulubiona książka
5. Ulubiony film
6. Ulubiony aktor/aktorka 
7. Ciasto czy śledź?
8. Miasto czy wieś?
9. Książka czy film?
10. Sport czy kanapa?
11. Gitara czy pianino?
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz