Express-owa szukalnia

sobota, 27 września 2014

Piąty jesienny dzień - Niemcy



Czas na naszych zachodnich sąsiadów - czyli Niemcy.
W dzisiejszym zestawieniu nie tyle jeden wykonawca co kilku z pokrewnych gatunków.

Z jednej strony jestem zadeklarowanym, alternatywnym słuchaczem, ale w moim życiu miałam również przygodę z gatunkiem elektro, techno czy też dance. Może dlatego, że lubię tańczyć i swojego czasu chodzilam na imprezy tego typu, najbardziej lubiłam techno.
A jeśli wspominam techno to nie może w tym zestawieniu zabraknąć artystów z Niemiec, ktorzy techno pokochali całym sercem i u nich techno rozwinęło sie na bardzo dużą skalę a także byli organizatorami światowej techno imprezy czyli Love Parade.

Może dziwić w tym zestawieniu zespół Kraftwerk, ale dorzuciłam go ponieważ uznaje się, że ten zespól był wielką inspiracją dla innych artystów, którzy komponowali muzykę elektroniczną, co w konsekwencji dalo początek takim gatunkom jak właśnie techno czy house. No i są z Niemiec.

Scooter, Marusha, U96 i Members of Maydey to artyści techno, których ja słuchałam.

Dzisiaj sobota, imprezowy dzień dlatego dorzuciłam jeszcze inny zespół z Niemiec czyli Snap, ktory rownież jest spokrewniony z brzmieniami elektronicznymi tylko w bardziej dance'owym stylu.

W mojej playliście są również piosenki U96 pt. "Das boot" oraz piekna piosenka Snap "Do you see the light". Zapraszam również na mój kanał na youtube.pl, tam są playlisty, które tworzę na bloga oraz inne.

Wracam do gości, więc na dzisiaj to tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz