Express-owa szukalnia

środa, 24 września 2014

Drugi jesienny dzień - Irlandia



Potrzbuję kopniaka na dzisiejszy dzień, ponieważ trochę zaniemoglam (grypa, ból gardła i te sprawy :-( ).....
A nic mi tak nie poprawia humoru jak Roisin Murphy.
To nazwisko pojawilo się już na tym blogu, w tygodniu brytyjskim a dokładniej w poście o "mleku". Tak, tak Roisin Murphy to współzałożycielka i wokalistka zespołu MOLOKO.

Od 2004 roku działa solo, jej muzyka jest skierowana bardziej w stronę elektroniczną, klubową, taneczną. Jednak dla mnie nadal pozostaje trochę alternatywna.

Do posłuchania wrzuciłam moją krótką playlistę z jej utworami, ale tak naprawdę polecam przesłuchanie calych jej dwóch płyt, które nagrała (Ruby Blue i Overpowered), bo zabiera nas w bardzo klimatyczną podróż po świecie elektronicznego, klubowego popu.

A na mnie czekają dodatkowo, jeszcze inne jesienne "atrybuty":



 








Dużo zdrówka!!!! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz